Neo-Games.Blog
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Neo-Games.Blog

Helaas is het Blog.NL Forum verloren gegaan.. maar dat hoeft natuurlijk niet het einde te betekenen!
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Wat hebben we afgelopen week gespeeld?

Go down 
5 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
G.Gulzt

G.Gulzt


Posts : 26
Join date : 2014-09-28

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? - Page 3 EmptyThu Mar 26, 2015 8:35 pm

uurtje SepterraCore. Had ik ineens zin in, en zag dat ie op steam was. Had het ook snel weer gezien. Verder echt geen interesse in gamen op het moment. Bijzonder dat het zo is omgeslagen.
Back to top Go down
G.Zaaltje

G.Zaaltje


Posts : 87
Join date : 2014-09-30
Age : 34

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? - Page 3 EmptyTue Mar 31, 2015 8:25 am

Goed bezig Gulzt!

Voor mij afgelopen tijd:

1) SSB4: Veel op de 3DS gespeeld, goed op weg om deze 100% te halen. Met iedereen eerste worden met Smash run en all star en daarna nog alle trophies halen, dat gaat wel lastig worden denk ik Razz
Op de WiiU laatste tijd veel 2v2 gedaan online samen met een vriend en ook de meeste co-op events op hard gehaald. Maar een 100% op de WiiU gaat erg moeilijk worden..

Verder eigenlijk niks anders gedaan qua gaming ben ik bang.
Back to top Go down
G.Tom
Moderator
Moderator
G.Tom


Posts : 134
Join date : 2014-09-28
Age : 29
Location : Mariaheide

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? - Page 3 EmptyWed Apr 08, 2015 10:19 am

Deze afgelopen tijd ben ik weer even thuis in Nederland, en ik heb 'n Playstation Vita gehaald:

1. Persona 4: The Golden: Dit is de voornamelijkste reden dat ik de Vita gekocht heb. Het is een mix tussen visual novel, dungeon crawler, en life sim. Een erg leuke combinatie waar ik al heel wat uurtjes aan vergooid heb intussen!

2. InFamous Second Son: Ik heb 'm 2dehands gekocht en binnen een paar dagen geplatinumd. Het is een erg leuk deel in de InFamous serie, maar het is ook het makkelijkste en kortste deel. Zonde!

3. Dragonball Xenoverse: De leukste DBZgame die ik in jaren gespeeld heb! Je kan je eigen personage maken, jezelf als leerling bij een van de personages aanmelden (ik train nu bij Piccolo), hun moves leren en daarmee jezelf uitkitten met alle moves van alle fighters!

4. Rayman Legends: Nog altijd die daily challenges, maar laatst wel een Diamond cup weten te bemachtigen, en die word alleen aan de beste 1% uitgedeeld!

5. Super Smash Bros for Wii U: Met een stel vrienden gespeeld op het weekend dat ik weer thuis aankwam. Goed om weer even te oefenen!
Back to top Go down
G.Zaaltje

G.Zaaltje


Posts : 87
Join date : 2014-09-30
Age : 34

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? - Page 3 EmptyTue Apr 14, 2015 3:07 pm

Voor mij niet zo veel gegamed de afgelopen tijd:

1) SSB4; dit blijft toch een toptitel waarvan ik niet denk dat ik deze ooit 100% kan halen (zelfde was voor Melee en Brawl, nooit 100% kunnen halen helaas).

2) Mario Kart 8; Ik had van de laatste DLC nog niet alle cups 3 sterren gehaald, dus maar even gedaan Smile Ook nog een aantal potjes online gedaan, en 9 van de 10 keer eerste geworden, dus ik ben het nog niet verleerd. Echter heb ik ook al op het internet gezien dat er mensen zijn met een max VR... man dan moet je er veel tijd in hebben gestopt...
Nu maar wachten op de 200cc!!!

Tom, eens zin om MK danwel SSB te doen?
Trouwens, gefeliciteerd met de aankoop van de Vita, hoe bevalt hij? Very Happy
Back to top Go down
G.Tom
Moderator
Moderator
G.Tom


Posts : 134
Join date : 2014-09-28
Age : 29
Location : Mariaheide

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? - Page 3 EmptySat Apr 18, 2015 4:52 pm

Oh yeah zeker Zaal, laten we 't een keer doen! Gosh, deze plek heeft eigenlijk een chatroom nodig voor Monster Hunter/Mario Kart/Smash-gerelateerde avondjes...
Back to top Go down
G.Tom
Moderator
Moderator
G.Tom


Posts : 134
Join date : 2014-09-28
Age : 29
Location : Mariaheide

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? - Page 3 EmptyWed Apr 22, 2015 10:26 am

Weer terug in Engeland, en de afgelopen tijd:

1. Borderlands 2: Ik heb na heel wat gedoe en geklooi hier de platinum voor weten te krijgen! Ik overweeg om Borderlands 1.5 nog te halen van de zomer, want vooralsnog ben ik er even op uitgekeken. Multiplayer Borderlands is altijd erg leuk, maar singleplayer is 't gewoon een offline MMO. Niet echt super dan dus.

2. NIER: Geweldige OST. Heerlijk donker verhaal. Lekker hack'n'slash. Nogmaals echt ge-weldige OST. Ik ben hier net aan begonnen en vind hem tot nu toe erg, erg, erg vet.

3. Assassin's Creed: Liberation: Deze voor de Vita geleend van 'n vriend van me voor ik weer terug naar Engeland ging. Het is echt precies gewoon portable Assassin's Creed III. En dat bevalt me wel. Wat me minder bevalt is de hoge focus op dat touchscreen op de achterkant en het constante gewissel tussen 3 vermommingen, waarvan er 1 niet kan klimmen. Die missies ben ik al vrij snel beu aan het worden.

4. Super Smash Bros for WiiU: Mewtwo gedownload en even mee geklooid, maar hij speelt precies zoals ik me herinner uit Melee. Bagger.

5. Mario Kart 8: Ik heb de Link-DLC gehaald voor nul euro met mijn sterrensaldo. Vanavond maar eens mooi die F-Zero track uitproberen!

@Zaal: Vita bevalt me prima! Ik heb 'm in principe alleen gehaald voor Persona 4 en Persona 4: Dancing All Night, maar verder is het een prima JRPG en Visualnovel handheld. Ik wil Danganronpa 1 en 2, en Virtue's Last Reward er ook nog op spelen. Daarna zie ik wel wat er op uit is. Disgaea 3 en 4 zijn er ook op uit, dus hopelijk komt 5 er ook op uit... en verder is 't wachten!
Back to top Go down
G.Tom
Moderator
Moderator
G.Tom


Posts : 134
Join date : 2014-09-28
Age : 29
Location : Mariaheide

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? - Page 3 EmptyThu Apr 30, 2015 2:47 pm

Deze week:

1. Super Smash Bros for Wii U: Even toelichten: Ik werk op een privekostschool in Engeland waar ik geschiedenis en aardrijkskunde geef. Op zaterdag hebben de kinderen vrij en mogen ze doen wat ze willen, en de meesten zitten de hele avond op de iPad of smartphone. Ik breng daarom elke zaterdag mijn Wii U naar beneden en we spelen met de kinderen heel veel Smash en Mario Kart 8. Het is met name populair onder de jongsten, maar het valt me op hoe heel veel van de wat ouderen (en de dames!) vrij snel van "even kijken" naar "laat met het eens proberen" naar full on meedoen gaan. En really, dit spel doorbreekt de taalbarriere zo makkelijk. Ik heb Chinezen die tegen Russen die tegen Britten die tegen Fransen spelen nog nooit zo makkelijk met elkaar om zien gaan. De Spanjaarden herkennen Lucario of Charizard en spelen die het liefst, de Chinezen zijn sneller geneigd naar Fire Emblem personages, de enige Amerikaan hier pakt Little Mac en de twee Russen zijn fan van Samus. Het blijft erg leuk om dit zo met ze te doen!

2. Borderlands: The Pre-Sequel: Ik kon me niet inhouden toen ik 'm voor 12 pond zag liggen in een tweedehandsbak, en dus heb ik 'm mooi meegenomen. Tot dusver is het vooral meer Borderlands 2, maar ik vind de locatie een stuk interessanter dan die ijsbergen van Borderlands 2.

3. Mario Kart 8: Met de Link en Villager DLC's heb ik weer genoeg te spelen, en ik ga ze graag af. Ik vind vooral de nieuwe tracks zoals Super Bell Subway en Big Blue echt super, en ik ben mega onder de indruk van hoe gaaf Ribbon Road geremasterd is ten opzichte van de GBA versie (mijn eerste Mario Kart) dus ik blijf nog wel effe doorgassen!

4. Monster Hunter 4 Ultimate: Ik blijf doorquesten, ik zit nu op de 5sterren Caravanquests en heb ik in een vlaag van stommiteit een LR Rathalos Armour gemaakt, waardoor mijn electricity resistance laag is... net nu ik tegen een Zinogre moet!

5. Pokemon Alpha Sapphire: Ik heb een paar keer gebattled tegen mijn kamergenoot met Omega Ruby. Was leuk, maar zijn Primal Groudon veegde echt de vloer met me aan.
Back to top Go down
G.Gulzt

G.Gulzt


Posts : 26
Join date : 2014-09-28

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? - Page 3 EmptyMon May 18, 2015 8:53 am

Goed, ik heb ook weer eens gegamed.


Last edited by G.Gulzt on Tue Jun 23, 2015 5:03 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
G.Tom
Moderator
Moderator
G.Tom


Posts : 134
Join date : 2014-09-28
Age : 29
Location : Mariaheide

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? - Page 3 EmptySun May 31, 2015 10:25 am

Lange tijd eer ik weer wat vrij had, maar de afgelopen tijd:

GTA V: Ditmaal besloten dat ik toch echt voor de 100% wil gaan, en daarom ben ik alle collectibles en stunt jumps aan het afgaan, dat is echt een groter klusje dan ik gedacht had. Online ben ik met 'n vriend van me die heists aan het afwerken, en die zijn écht, écht heel erg leuk.

Borderlands: The Pre-Sequel: Inmiddels heb ik deze geplatinumd. Ik vond 'm veel leuker dan Borderlands 2. Misschien ook omdat ik dit keer een personage pakte beter bij me aansloot dan in Borderlands 2.

Fallout New Vegas: Ik besloot toen ik Pre-Sequel af had hier even mee aan te gaan modderen, en heb daar dus ook de platinum voor gehaald. Het duurde maar vijf jaar!

Persona 4: The Golden: Als ik 's avonds laat terugkom van mijn werk en geen zin heb om met een TV aan te klooien, pak ik m'n Vita en ga ik dat effe doen. Het is zo'n heerlijk casual lifesimulator, dus ik kan dat effe een halfuurtje doen en onderuit hangen!

Super Smash Bros for Wii U: Ik blijf 't online tegen vrienden thuis doen. Ik blijf ook de grond ingestampt worden. Goed te weten dat sommige dingen nooit veranderen!
Back to top Go down
G.Tom
Moderator
Moderator
G.Tom


Posts : 134
Join date : 2014-09-28
Age : 29
Location : Mariaheide

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? - Page 3 EmptySat Jul 04, 2015 4:06 pm

Inmiddels weer terug in NL!

1. Rayman Legends: Daily Challenges weer aan het doen!
2 . GTA V: Online ranks blijven halen. Heb de singleplayer helemaal 100% af, dus nu nog even doorboksen!
3. Smash Wii U: Ik heb Roy, Ryu en Lucas gehaald, en met name Ryu is wel niet zo broken als je weet hoe je streetfighter moet spelen! (Ik niet, ken alleen de hadouken uit m'n hoofd)
4. Ghost Trick: Phantom Detective: Voor een prikkie gevonden in een tweedehands gamezaak. Wilde deze altijd al eens proberen omdat het van Shu Takumi, de Ace Attorney bedenker is. Ik vind hem tot nu toe erg vet!
5. Final Fantasy Type-0 HD: Gehaald grotendeels voor de Final Fantasy XV demo. het is écht een PSPgame die een aanzienlijke grafische boost heeft gekregen, dus de missies zijn kort en het combat systeem is niet heel diepgaand. Staat tegenover dat het wel heel gaaf geschreven is, en dat ik daarom graag verder speel!
Back to top Go down
G.Tom
Moderator
Moderator
G.Tom


Posts : 134
Join date : 2014-09-28
Age : 29
Location : Mariaheide

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? - Page 3 EmptyFri Aug 07, 2015 11:50 am

We zijn inmiddels weer een maandje verder, en met de vakantie heb ik veel leuke dingen gedaan. Maar natuurlijk ook genoeg gespeeld:

1. Bloodborne: Holy shit, holy shit, holy shit. Dit is echt dé must have voor PS4. Ik heb eindelijk het idee dat ik met mijn PS4 een goeie aankoop heb gedaan. Het speelt zoals de andere Souls delen maar zoveel soepeler, sneller, en prettiger. Het enige wat ik jammer vind is dat de game aan 30fps vast zit terwijl Dark Souls II 60fps haalde. Heb hem nu bijna 100% met alle trophies. Ik worstel me nu door de Chalice Dungeons heen. Dat zijn bonus dungeons met bosses waar je al tegen gevochten hebt maar dan met een nieuwe gimmick, maar ook genoeg nieuwe bosses. Het is erg leuk en voegt veel replaywaarde toe, maar sommige van die dungeons hebben héle vieze rotgeintjes erbij. Defiled Chalice? Wat dacht je van maar 50% van je HP?!

2. Rayman Legends: Ik ben er BIJNA. Nog maar 8 daily challenges en dan heb ik ze allemaal uitgespeeld, alle trophies binnen en dan kan dit spel op de "nooit-meer-speel" stapel.

3. Assassin's Creed Unity: Op de kop getikt op de rommelmarkt voor bodemprijs. Gelukkig hebben ze er inmiddels 8 patches overheen gegooid, want anders was de game echt onspeelbaar. Het is een middelmatige AC game. Ik ben erg fan van de series, maar deze was een beetje... meh.

4. Gravity Rush: Geleend van een vriend voor me en ik ben erg onder de indruk! Mooie omgevingen, gave OST, geinige gimmick... als de Vita nu meer van dit soort spul had zou ie misschien beter verkopen!

5. Smash Bros for Wii U: Ja je blijft het toch met vrienden spelen op bankavondjes!
Back to top Go down
G.Tom
Moderator
Moderator
G.Tom


Posts : 134
Join date : 2014-09-28
Age : 29
Location : Mariaheide

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? - Page 3 EmptySun Nov 15, 2015 11:06 am

Alweer echt een hele tijd geleden dat ik hier postte. Ik had het echt superdruk en zo te zien veel van jullie ook.

1. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain: Deze game. Echt. Hij is zo groot en open, de missies zijn interessant, er zijn 35 manieren om iedere missie te halen, de personages zijn geloofwaardig, de omgevingen prachtig, en de soundtracks super vet. Ik heb er 227 uur ingestoken voor ik de platinum had. Ik ben toch niet overal over te spreken. Deze game is aangekondigd als het einde van de serie, de laatste link tussen Peace Walker en Metal Gear 1 voor MSX2. Maar de hele opzet van het verhaal wordt op zijn kop gezet voor een typische Kojima twist die niks toevoegt maar alleen maar veel meer vragen oplevert. De game is niet af. Een derde is eruit gesneden doordat Konami ruzie kreeg met Kojima en hij zijn game moest rushen. Hierdoor wordt 1 belangrijke verhaallijn gewoon niet opgelost. Dat is echt, echt erg jammer.

2. Super Mario Maker: Ik vermaak me kostelijk met deze game. Het is makkelijk en intuïtief om je eigen levels te kunnen maken, de interface is erg duidelijk en gebruiksvriendelijk en de hoeveelheid levels die je van andere mensen kan spelen sta ik echt verbaasd bij te kijken.

3. Dragon Age 3: Inquisition: Het laatste deel van deze trilogie lijdt er erg onder dat ze een compleet nieuw schrijversteam hebben, die de hele lore van de eerste twee delen aanpast om het wat meer "sociaal en politiek correct" te maken. Iets wat ik erg zonde vind. De game is prima, de game is goed te spelen, maar na veel klachten dat Dragon Age 2 veel te klein was hebben ze er een offline MMO van gemaakt, met grote gebieden vol met fetchquests en "Dood x aantal monster" quests die uiteindelijk maar een kleine waarde hebben voor je personage, die er "influence" mee verdient wat bij de main quest van pas komt. Die main quest heeft maar 9 quests en is echt heel snel uit te spelen. Leuk om te spelen, maar zeker niet als koop aan te raden.

4. Persona 4: The Golden: In mijn NG+ modus bezig om te proberen alle personae te unlocken. Dat gaat gepaard met een boel grinden, dus ik doe het op de bus of even als ik niet kan slapen.

5. Zone of the Enders HD: De game valt af en toe echt vies moeilijk uit, maar ik heb me er prima mee vermaakt. De game is in 5 uur uit te spelen en in 10 uur te 100%'en wat me dus onlangs gelukt is. Jammer dat Kojima weg is bij Konami, anders had ik graag Z.O.E. 3 gezien.
Back to top Go down
Sponsored content





Wat hebben we afgelopen week gespeeld? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? - Page 3 Empty

Back to top Go down
 
Wat hebben we afgelopen week gespeeld?
Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Neo-Games.Blog :: G.Home :: G.Home-
Jump to: