Neo-Games.Blog
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Neo-Games.Blog

Helaas is het Blog.NL Forum verloren gegaan.. maar dat hoeft natuurlijk niet het einde te betekenen!
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 De New Nintendo 3DS

Go down 
4 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Wouwter

Wouwter


Posts : 53
Join date : 2014-09-29

De New Nintendo 3DS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De New Nintendo 3DS   De New Nintendo 3DS - Page 2 EmptyTue Jan 13, 2015 3:09 pm

Inno Vation wrote:
Bedankt Tom. Mijn bestelling is verwerkt.
Nice! Cool
Back to top Go down
G.Tom
Moderator
Moderator
G.Tom


Posts : 134
Join date : 2014-09-28
Age : 29
Location : Mariaheide

De New Nintendo 3DS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De New Nintendo 3DS   De New Nintendo 3DS - Page 2 EmptyThu Jan 15, 2015 6:16 pm

Ik heb vandaag die gouden Majora's Mask N3DS XL besteld! Volgens de verkoper bij de Game Mania was ik 3de op de wachtlijst dus ik ga ervan uit dat ik 'm wel kan scoren!
Back to top Go down
Inno Vation

Inno Vation


Posts : 335
Join date : 2014-09-29

De New Nintendo 3DS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De New Nintendo 3DS   De New Nintendo 3DS - Page 2 EmptyFri Jan 16, 2015 3:59 pm

G.Zaaltje wrote:
Misschien zal ik dat dan ook eens proberen, want idd hij is niet automatisch gekoppeld bij mij voor zover ik kan zien. Ik laat wel weten of het is gelukt of niet Smile

Is het nog gelukt? Vanmiddag kwam mijn pakketje uit Duitsland binnen.
Back to top Go down
G.Zaaltje

G.Zaaltje


Posts : 87
Join date : 2014-09-30
Age : 34

De New Nintendo 3DS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De New Nintendo 3DS   De New Nintendo 3DS - Page 2 EmptyMon Jan 19, 2015 10:21 am

Inno Vation wrote:
G.Zaaltje wrote:
Misschien zal ik dat dan ook eens proberen, want idd hij is niet automatisch gekoppeld bij mij voor zover ik kan zien. Ik laat wel weten of het is gelukt of niet Smile

Is het nog gelukt? Vanmiddag kwam mijn pakketje uit Duitsland binnen.

Om heel eerlijk te zijn heb ik hier nog niet aandachtig naar gekeken... Embarassed Ik had het even snel die avond gedaan, maar toen wist ik niet welke optie ik moest kiezen en ook niet wat de gevolgen ervan waren; er stond iets dat dan alle aankopen verloren gingen of iets dergelijks..

Je hebt hem inmiddels al binnen neem ik aan? Hoe bevalt hij? Ik vind vooral het 3D echt een sprong vooruit (alhoewel ik met de originele ook nooit echt veel problemen had). Ook de iets grotere schermpjes vind ik een pluspunt Smile
Back to top Go down
Inno Vation

Inno Vation


Posts : 335
Join date : 2014-09-29

De New Nintendo 3DS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De New Nintendo 3DS   De New Nintendo 3DS - Page 2 EmptyMon Jan 19, 2015 1:42 pm

Ik ben nog steeds aan het uitzoeken hoe ik mijn sterrensaldo kan aanvullen met mijn aankoop. Er zijn nog 250 sterren te overbruggen, om een Mario Kart 8 shirt aan te schaffen en eind deze maand verdwijnen er weer 600 sterren. Misschien een lullig 3DS spelletje van een euro of vijf kopen voor een registratiekaart?

G.Zaaltje wrote:
Je hebt hem inmiddels al binnen neem ik aan? Hoe bevalt hij? Ik vind vooral het 3D echt een sprong vooruit (alhoewel ik met de originele ook nooit echt veel problemen had). Ook de iets grotere schermpjes vind ik een pluspunt Smile

Ik heb de New Nintendo 3DS al weer een paar dagen binnen. Een paar dingen vielen mij (positief en negatief) op. Als je besluit om je gegevens over te zetten van je 'oude' 3DS naar de New Nintendo 3DS, is dit een één richtingverkeer. Terug gaat niet meer, maar ik vermoed dat gegevensoverdracht wel mogelijk is van de New Nintendo 3DS naar de New Nintendo 3DS XL en viseversa.

Allereerst viel mij het gewicht op, want het is vrij licht. Voorts had/heb ik moeite om alles terug te vinden op de New Nintendo 3DS. Het is puzzelen waar de aan/uit knop zit en je moet redelijk hard indrukken om het aan te krijgen. Ook naar de stylus greep ik een paar keer mis, want die is ook verhuist naar beneden. Wel fraai dat er een rubber puntje aan zit, dat voorkomt weer krassen.

Het scherm... als je XL gewend bent, dan schrik je even. Later zie je dat alles haarscherp wordt afgebeeld alsof het HD betreft, iets wat ik op de 3DS XL (met z'n opgeblazen graphics) wel eens aan stoor. 3D is echt verbluffend goed. Ik speel alles met de 3D knop op full. Het 'tracking' werkt niet helemaal, als je een (lees)bril op hebt trouwens. Een ander iets is, dat de schermen automatisch donkerder of lichter wordt, naarmate er meer of minder licht op schijnt. Weet je dit dus niet (ik lees nooit gebruiksaanwijzingen), dan schrik je wel even.

De browser is vernieuwd! Het is weer puzzelen waar alle icoontjes staan en wat ze doen. Belangrijker is dat Youtube filmpjes in je browser kunnen afspelen, en zelfs in 3D.
Als je zoekt op "stereoscopic 3d", krijg je een aantal filmpjes zoals deze onderstaande.



In je browser kan je de optie 3D aanklikken. Zelfs de ouderwetse rood/groen optie is mogelijk.

De New Nintendo 3DS is merkbaar sneller met het opstarten van de games. Super Smash Bros. is duidelijk sneller én je kan direct op Miiverse. Aan dat laatste heb je nog niet veel aan, want je kan nog niet posten (maar de Wii U wel).

Het grijze knopje bevalt mij prima. In de Monster Hunter 4 Ultimate demo, die in 3D van je scherm afspat en dan vooral de Tetsucabra level met zijn hoogteverschillen, wordt het knopje automatisch herkent. In Monster Hunter 3 Ultimate moet je even de Circle Pad Pro optie aanklikken.
Ik ben zelfs van plan om Resident Evil Revelations opnieuw én dit keer ook uit te spelen. Daar werd het grijze knopje zeer gemist.

Minder te spreken ben ik over de charging cradle. Je snoer kan maar op 1 manier aangesloten worden, dus afhankelijk van waar je stopcontact staat, kijk je of tegen de voorkant of achterkant van je New Nintendo 3DS (als het erin zit natuurlijk). Voor een buitenstaander misschien moeilijk te begrijpen.

De New Nintendo 3DS - Page 2 Tumblr_nhrh5yYNZd1u6ze2lo3_r1_500

Het net snoer kan dus op de foto alleen van rechts aangesloten worden. Staat je stopcontact aan de linkerkant, dan moet je de charging cradle omdraaien, en kijk je tegen de achterkant.
Ook moet je vrij hard je New Nintendo 3DS in je charging cradle duwen om het op te laden, wat misschien beschadigingen geeft. Conclusie, ik gebruik de charging cradle niet.

Ik heb nog het hele huis afgezocht naar de juiste schroevendraaier om de plates te wisselen. Die schroeven zijn echt mega klein. Later blijkt dat je die schroeven niet helemaal eruit hoeft te draaien, want ze zitten een paar slagen vast. De achterkant van je stylus doet dan dienst als heftboom, wat wel zo slim is.

Zo, dit was voorlopig mijn eerste indrukken. Het is zeer zeker een update over de gewone 3DS, alleen ben ik bang dat mensen in de war raken, als deze New Nintendo 3DS naast de andere staat. Vooral als de prijs bijna hetzelfde is. Mensen voelen zich gauw bekocht, als ze een paar dagen ervoor nog een gewone 3DS hebben gekocht en nu deze zien.
Back to top Go down
G.Zaaltje

G.Zaaltje


Posts : 87
Join date : 2014-09-30
Age : 34

De New Nintendo 3DS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De New Nintendo 3DS   De New Nintendo 3DS - Page 2 EmptyTue Jan 20, 2015 1:08 pm

Inno Vation wrote:
Ik ben nog steeds aan het uitzoeken hoe ik mijn sterrensaldo kan aanvullen met mijn aankoop. Er zijn nog 250 sterren te overbruggen, om een Mario Kart 8 shirt aan te schaffen en eind deze maand verdwijnen er weer 600 sterren. Misschien een lullig 3DS spelletje van een euro of vijf kopen voor een registratiekaart?  

Het is blijkbaar zo dat je bij de New Nintendo 3DS geen sterren meer krijgt; Nintendo is namelijk bezig met het stopzetten van Club Nintendo...

"New Nintendo 3DS en New Nintendo 3DS XL
Deze nieuwe handheld-systemen, die op 13 februari 2015 worden uitgebracht, kun je niet bij Club Nintendo registreren. ... "

Vanaf 1 april stopt Nintendo met het toevoegen van registratiekaartjes, vanaf 20 april kan je geen digitale producten meer registreren gekocht via de eShop en vanaf 30 september stopt Club Nintendo met bestaan, dus dan zullen alle sterren die je nog had verdwijnen.

http://www.nintendo.nl/Nieuws/2015/januari/Belangrijke-informatie-over-de-stopzetting-van-Club-Nintendo-949921.html




Het is trouwens een erg mooie korte impressie die je geschreven hebt Smile In veel dingen kan ik mij ook helemaal vinden!
Het is aan en uitzetten van de nieuwe 3DS is inderdaad een beetje vreemd, een oplossing die ik hiervoor heb is hem nooit uitzetten Wink
Over de charging cradle ben ik daarentegen wel te spreken; inderdaad, de eerste keer leek hij erg stroef erin te gaan, maar na 2-3 keer gaat hij vrij soepel en hoef ik hem niet echt meer hard aan te drukken. Ik dacht dat aan de onderkant ook een opening aan de achterkant zat zodat je het kabeltje ook aan de achterkant eruit kan laten gaan en niet per se aan die ene zijkant? Ik weet dit echter niet zeker..

Ik heb mijn oude 3DS nog wel altijd in gebruik! Ik heb hem gewoon als nieuwe 3DS opgestart en ben dus ook bezig met streetpass op dat apparaat. Zo gaat het verzamelen van puzzelstukjes endergelijke een stuk sneller! Wink
Back to top Go down
G.Tom
Moderator
Moderator
G.Tom


Posts : 134
Join date : 2014-09-28
Age : 29
Location : Mariaheide

De New Nintendo 3DS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De New Nintendo 3DS   De New Nintendo 3DS - Page 2 EmptyWed Jan 21, 2015 3:16 pm

G.Zaaltje wrote:
Over de charging cradle ben ik daarentegen wel te spreken; inderdaad, de eerste keer leek hij erg stroef erin te gaan, maar na 2-3 keer gaat hij vrij soepel en hoef ik hem niet echt meer hard aan te drukken.

Hier kan ik een aantal schuine opmerkingen over plaatsen maar voor de goede zeden zal ik dat maar niet doen Wink

Mooie eerste impressie Inno! Ik ben benieuwd of er veel verschil in mijn impressie zal zitten wanneer ik 't XL-model binnenkrijg. Ik ben wel helemaal gehyped ervoor, iets wat ik niet verwacht had. Die Nintendo-Directs weten het om een of andere reden steeds weer voor elkaar te krijgen!

Back to top Go down
Inno Vation

Inno Vation


Posts : 335
Join date : 2014-09-29

De New Nintendo 3DS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De New Nintendo 3DS   De New Nintendo 3DS - Page 2 EmptyThu Jan 22, 2015 10:40 am

G.Zaaltje wrote:
Ik dacht dat aan de onderkant ook een opening aan de achterkant zat zodat je het kabeltje ook aan de achterkant eruit kan laten gaan en niet per se aan die ene zijkant? Ik weet dit echter niet zeker..

Yep, aan de onderkant zit een soort doolhof, waarin je kabel van de zijkant naar de achterkant kan leiden. Misschien staat dit ook in de gebruiksaanwijzing, maar die lees ik nooit. Shocked
Back to top Go down
G.Zaaltje

G.Zaaltje


Posts : 87
Join date : 2014-09-30
Age : 34

De New Nintendo 3DS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De New Nintendo 3DS   De New Nintendo 3DS - Page 2 EmptyFri Jan 23, 2015 7:51 am

Haha, Tom, doe dat maar niet idd Laughing
Ik heb trouwens ook de laatste tijd dat de Nintendo directs mij heel erg inspireren, ik had namelijk nooit verwacht dat ik SSB ook op de 3DS zou kopen bijvoorbeeld, maar na het kijken van de Nintendo direct ben ik direct de volgende dag naar de winkel gegaan!

@ Inno Vation, ik lees ze meestal ook nooit, maar dat viel me wel op. Wat ik nu wel vervelend vind is dat als ik de oude 3DS wil opladen moet ik het stekkertje uit de cradle van de nieuwe 3D halen... Of een extra kabeltje kopen of gewoon de cradle niet gebruiken.. Razz
Back to top Go down
Inno Vation

Inno Vation


Posts : 335
Join date : 2014-09-29

De New Nintendo 3DS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De New Nintendo 3DS   De New Nintendo 3DS - Page 2 EmptyMon Jan 26, 2015 9:35 am

Na weer een weekje te hebben gespeeld met de New Nintendo 3DS, zijn mij er een paar dingen opgevallen.

Behalve dat de  web browser Youtube filmpjes direct kan afspelen en desgewenst in 3D, zijn er ook wat functies bijgekomen. Je kan de video uitvergroten en ondertiteling inschakelen. Ook de afspeelsnelheid is in te stellen en het automatisch laten herhalen.

Foto´s zijn nu ook in 3D te bekijken en hoeven niet eerst in de Nintendo 3DS Camera te worden opgeslagen.
Volgens de handleiding is het ook mogelijk om afbeeldingen en video´s die zijn opgeslagen in het geheugen, te uploaden naar blogs of andere websites (heb ik nog niet geprobeerd).

De browser kent nu eindelijk tab bladen. Dat lijkt onbelangrijk maar nu kan ik snel tussen de ene site naar de ander wisselen (met de ZR en ZL knoppen), zonder dat de site weer ingeladen moet worden. Je kunt in totaal twaalf tabbladen open hebben staan, waarna het oudste tabblad wordt vervangen door het nieuwe.

Wat vervelend is, is als je je opgeslagen gegevens wilt wissen, niet alleen  de geschiedenis van je browser maar nu ook alle instellingen en je ´favorieten´ gewist worden. Ook plug-ins zoals Adobe en Flash worden nog steeds niet ondersteund.

De "C" stick kan nu gebruikt worden om in te zoomen, zoals op de Wii U.
Verder is het mogelijk om mobiele versies te laden van sites, als die er zijn. Een andere optie is aan of uitzetten van de ´automatische regelafbreking´, waarmee de tekstbreedte automatisch wordt aangepast aan de breedte van het onderste scherm als je in- of uitzoomt.

Tot zover dus de browser.
Nu heeft de New Nintendo 3DS een microSD-kaart, die naast de batterij schuil gaat onder de faceplate aan de onderkant. Wat nu als je bijvoorbeeld gegevens, zoals foto´s of mp3 files van je PC naar je microSD-kaart wilt zetten?. Beetje onhandig als je dan geen schroevendraaier bij de hand hebt om de faceplate eraf te schroeven en/of geen microSD-kaart adapter in je PC hebt.
In´Systeembeheer´kan je de optie ´microSD-beheer´ aanklikken, waarmee de PC de gegevens op een microSD-kaart kan lezen. Daarvoor moet de PC en de New Nintendo 3DS draadloos verbonden zijn met een Access Point. De functie wordt ondersteund door Windows 7 en Windows 8.1.

De New Nintendo 3DS - Page 2 IbewnJUW15YLtn

En hoppa... je kan nu van alles op je microSD/kaart zetten.

De New Nintendo 3DS - Page 2 Jb1gX0aQRItidZ

Oh ja, de camera is ook op vooruit gegaan. Foto´s in donkere ruimten zijn nu duidelijker.

De New Nintendo 3DS - Page 2 Camera-compare

Wat vervelend kan zijn is het ontbreken van het knopje om de online-functie uit te zetten, als je bijvoorbeeld de batterijduur wilt vergroten. Dit kan dus alleen softwarematig.
Back to top Go down
Inno Vation

Inno Vation


Posts : 335
Join date : 2014-09-29

De New Nintendo 3DS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De New Nintendo 3DS   De New Nintendo 3DS - Page 2 EmptyMon Jan 26, 2015 10:38 am

Back to top Go down
Inno Vation

Inno Vation


Posts : 335
Join date : 2014-09-29

De New Nintendo 3DS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De New Nintendo 3DS   De New Nintendo 3DS - Page 2 EmptyWed Jan 28, 2015 10:57 am

Back to top Go down
Wouwter

Wouwter


Posts : 53
Join date : 2014-09-29

De New Nintendo 3DS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De New Nintendo 3DS   De New Nintendo 3DS - Page 2 EmptyWed Jan 28, 2015 3:03 pm

Inno Vation wrote:
(...)

Wat vervelend kan zijn is het ontbreken van het knopje om de online-functie uit te zetten, als je bijvoorbeeld de batterijduur wilt vergroten. Dit kan dus alleen softwarematig.

Dat vond ik ook een beetje raar. Ik heb soms met de 'oude' 3DS dat Miiverse, de eShop of een spel maar blijft laden, totdat ik de wifi uitzet om een foutmelding te krijgen en het opnieuw te proberen. (Het was ook handig in Animal Crossing om een online sessie abrupt te stoppen als iemand in je stadje loopt te klooien. Razz)

Zit de stylus trouwens op een of andere manier beter vast dan bij de gewone 3DS? Bij mij valt het er nu soms al aan de zijkant uit, dat lijkt me niet prettig spelen als de stylus aan de onderkant van de 3DS zit. scratch
Back to top Go down
Inno Vation

Inno Vation


Posts : 335
Join date : 2014-09-29

De New Nintendo 3DS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De New Nintendo 3DS   De New Nintendo 3DS - Page 2 EmptyWed Jan 28, 2015 6:51 pm

Wouwter wrote:
Zit de stylus trouwens op een of andere manier beter vast dan bij de gewone 3DS? Bij mij valt het er nu soms al aan de zijkant uit, dat lijkt me niet prettig spelen als de stylus aan de onderkant van de 3DS zit. scratch

Hij zit opvallend goed in de New Nintendo 3DS. Als je naar de foto's kijkt, dan val je de verschillen tussen de beide pennen op.

Nintendo 3DS XL

De New Nintendo 3DS - Page 2 Nintendo%203DS%20XL_nintendo_3ds_xl-6

New Nintendo 3DS XL

De New Nintendo 3DS - Page 2 RED-004-New_Nintendo_3DS_XL_Stylus

Als je de onderste faceplate afhaalt, zie je de stylus zitten (kijk dus niet naar de microSD).

De New Nintendo 3DS - Page 2 Ds1jpg-ed6225_960w

Vooral die kop is handig.

De New Nintendo 3DS - Page 2 Tumblr_nd8l3cfV7T1qzp9weo1_500
Back to top Go down
G.Zaaltje

G.Zaaltje


Posts : 87
Join date : 2014-09-30
Age : 34

De New Nintendo 3DS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De New Nintendo 3DS   De New Nintendo 3DS - Page 2 EmptyWed Feb 04, 2015 8:52 am

Erg mooi om te zien dat de stylus daarvoor wordt gebruikt! Wist ik niet, ik had het gewoon met de vingers gedaan Wink

Wat betreft het eruitvallen; hier heb ik nog toaal geen last van gehad, hij zit er naar mijn gevoel ook steviger in als je het vergelijkt met de eerste 3DS (alhoewel hij er daar bij mij ook niet zomaar uit viel).

Het knopje voor het uitzetten van draadloze netwerken is inderdaad niet meer aanwezig, maar tot nu toe heb ik hem ook niet gemist! Ik kan mij niet echt meer herinneren met welke game het was, maar ik had toen wel af en toe dat ik het netwerk uit moest zetten om ervoor te zorgen dat hij stopte met zoeken naar games, ik geloof dat het bij MK7 was. Maar tot nu toe nog niet gemist.
Ook is de aan/uit knop niet heel erg soepel, maar daar is ook een oplossing voor: ik zet hem gewoon vrij weinig uit Wink
Back to top Go down
Inno Vation

Inno Vation


Posts : 335
Join date : 2014-09-29

De New Nintendo 3DS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De New Nintendo 3DS   De New Nintendo 3DS - Page 2 EmptyThu Feb 05, 2015 7:52 pm

ZELDA Majoras Mask 3D" Trailer in *3D*

In de brouwser van de New Nintendo 3DS te bekijken



(of als download in de eShop als je een gewone 3DS hebt Very Happy)
Back to top Go down
G.Zaaltje

G.Zaaltje


Posts : 87
Join date : 2014-09-30
Age : 34

De New Nintendo 3DS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De New Nintendo 3DS   De New Nintendo 3DS - Page 2 EmptyMon Feb 09, 2015 7:55 am

Deze ga ik vanmiddag eens bekijken en testen hoe dat werkt in de browser van de New 3DS
Back to top Go down
Inno Vation

Inno Vation


Posts : 335
Join date : 2014-09-29

De New Nintendo 3DS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De New Nintendo 3DS   De New Nintendo 3DS - Page 2 EmptyTue Feb 10, 2015 9:48 am

HOW TO USE 64 or 128 GB MicroSDXC with NEW3DS

Back to top Go down
Inno Vation

Inno Vation


Posts : 335
Join date : 2014-09-29

De New Nintendo 3DS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De New Nintendo 3DS   De New Nintendo 3DS - Page 2 EmptyFri Feb 20, 2015 7:01 pm

New 3DS XL Teardown

Back to top Go down
G.Zaaltje

G.Zaaltje


Posts : 87
Join date : 2014-09-30
Age : 34

De New Nintendo 3DS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De New Nintendo 3DS   De New Nintendo 3DS - Page 2 EmptyWed Mar 18, 2015 8:10 am

Ik kan altijd wel met veel genoegen naar dat soort filmpjes kijken Very Happy
Back to top Go down
Inno Vation

Inno Vation


Posts : 335
Join date : 2014-09-29

De New Nintendo 3DS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De New Nintendo 3DS   De New Nintendo 3DS - Page 2 EmptySat Mar 21, 2015 6:26 pm

Back to top Go down
Inno Vation

Inno Vation


Posts : 335
Join date : 2014-09-29

De New Nintendo 3DS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De New Nintendo 3DS   De New Nintendo 3DS - Page 2 EmptyTue Mar 24, 2015 6:37 am

3DS Update Enables Browser Breakout Clone

Met de laatste update (ver. 9.6.0-24E) heeft de web browser ook de Japanse easter egg.

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=157181881&postcount=44



Ik heb het zelf getest en het klopt. Very Happy
Back to top Go down
Inno Vation

Inno Vation


Posts : 335
Join date : 2014-09-29

De New Nintendo 3DS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De New Nintendo 3DS   De New Nintendo 3DS - Page 2 EmptyTue Jan 05, 2016 7:22 pm

Leeft dit forum nog, of is het langzaam in slaap gesukkeld.

Anyhow, na maanden werkeloos in een hoekje te hebben gelegen, heb ik de (not so) New Nintendo 3DS weer aan de adapter gehangen om op te laden. Als ik vervolgens op de powerknop druk, brandt het blauwe lampje om vervolgens meteen weer te doven. De schermen blijven in die paar seconden op zwart staan.
Wat is hier aan de hand? Hij is volledig opgeladen.

Ik doe een beroep op mijn mede forumbewoners. Crying or Very sad
Back to top Go down
G.Tom
Moderator
Moderator
G.Tom


Posts : 134
Join date : 2014-09-28
Age : 29
Location : Mariaheide

De New Nintendo 3DS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De New Nintendo 3DS   De New Nintendo 3DS - Page 2 EmptyThu Jan 21, 2016 5:46 pm

Ik baal ervan om het te zeggen maar actief een geen goeie benaming van dit forum, nee. Jammer. Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Heb je al geprobeerd de powerknop een tijdje ingedrukt te houden?
Back to top Go down
Inno Vation

Inno Vation


Posts : 335
Join date : 2014-09-29

De New Nintendo 3DS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De New Nintendo 3DS   De New Nintendo 3DS - Page 2 EmptyTue Jan 26, 2016 9:15 am

Langdurig de powerknop ingedrukt houden, biedt geen oplossing. Na een paar seconden gaat het lampje toch uit. Ik dacht in de eerste instantie aan een defecte accu/batterij, maar hij houdt wel zijn spanning, als het opgeladen is.

Jammer dat de belangstelling voor dit forum zo terug gelopen is. Persoonlijk is mijn belangstelling voor de Wii U ook minder geworden, en gaat mijn aandacht meer naar de Nintendo NX. Hopelijk komt daar meer info over tijdens de E3 dit jaar.

Back to top Go down
Sponsored content





De New Nintendo 3DS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De New Nintendo 3DS   De New Nintendo 3DS - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
De New Nintendo 3DS
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Nintendo 3DS en New Nintendo 3DS Nieuwtjes
» Nintendo@E3 2015
» New Nintendo 3DS cover plates
» An Ode To Late Nintendo President Satoru Iwata

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Neo-Games.Blog :: Nintendo :: 3DS-
Jump to: