Neo-Games.Blog
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Neo-Games.Blog

Helaas is het Blog.NL Forum verloren gegaan.. maar dat hoeft natuurlijk niet het einde te betekenen!
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Leven we allemaal nog?

Go down 
AuthorMessage
Berend Jan




Posts : 10
Join date : 2014-09-29

Leven we allemaal nog? Empty
PostSubject: Leven we allemaal nog?   Leven we allemaal nog? EmptySun Oct 14, 2018 6:59 pm

Hoi hoi

Nu games.blog.nl een langzame dood aan het sterven is probeer ik er nog even een slinger aan te geven voordat het einde echt daar is.

Momenteel is het laatste artikel van Erik alweer een half jaar geleden en ik verwacht dat hij is doorgetrokken naar een nieuw project of iets anders. Soms denk ik nog wel eens met weemoed terug naar de leuke E3's die we live chattend doorbrachten in een daar totaal ongeschikte BBS omgeving.

Ik ben inmiddels van mijn WiiU naar een Switch overgegaan en ik zie aan mijn vriendenlijst dat heel veel andere games.blog.nl lezers ook zijn overgstapt.

Ik ben in een grote battle met Bart in Zen pinball 3 (er zijn ook 2 gratis tafels om op te spelen) Smile
En ik speel monster hunter op mijn Switch.

Ik kijk dit jaar nog uit naar Diablo 3 en volgend jaar natuurlijk Animal Crossing en Dragon Quest Builder 2 (allemaal op switch)

Als besturing gebruik ik mijn WiiU propad op mijn Switch:) een heerlijke gamepad die het met een 8bitdo dongel heerlijk doet (geen rumble, beweging of NFC natuurlijk)

Hoe staat het er met de rest bij Smile leven we allemaal nog?

P.S. ik zag laatst Erik op steam rondklossen en volgens mij heeft hij geen Switch.
Back to top Go down
 
Leven we allemaal nog?
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Neo-Games.Blog :: G.Home :: G.Home-
Jump to: