Neo-Games.Blog
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Neo-Games.Blog

Helaas is het Blog.NL Forum verloren gegaan.. maar dat hoeft natuurlijk niet het einde te betekenen!
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Wat hebben we afgelopen week gespeeld?

Go down 
5 posters
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
G.JJ
Admin
G.JJ


Posts : 15
Join date : 2014-09-28

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? Empty
PostSubject: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? EmptySun Sep 28, 2014 6:42 pm

(Niet meer dan 5 games en geef een korte toelichting )

Om te beginnen met een klassieker nieuw leven in te blazen begin ik maar Smile

Afgelopen week heb ik Borderlands 2 platinum behaald,
Mijn eerste platinum op de ps3
Verder met Ratchet en clank: tools of destruction begonnen voordat ik R&C crack in time platinum haal waarvoor ik nor maar 1 trophy moet die vraagt om de game op hard uit te spelen.

Daarnaast heb ik sinds een tijdje de national pokedex compleet op pokemon X
Dat gaf me dus een reden voor een nieuwe uitdaging.
namelijk een Nuzlocke challenge op White2
Al 2 badges behaald en 5 pokemons gevangen Smile


Last edited by G.JJ on Sun Sep 28, 2014 7:21 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
https://g-ne.forumotion.com
G.Tom
Moderator
Moderator
G.Tom


Posts : 134
Join date : 2014-09-28
Age : 29
Location : Mariaheide

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? EmptySun Sep 28, 2014 7:08 pm

Laten we wel even de oude regels goed duidelijk hebben:

* Niet meer dan 5 games per week. Anders wordt al heel snel heel vol.
* Vertel er ook een klein beetje bij in plaats van simpelweg een lijstje te geven.
Back to top Go down
G.Tom
Moderator
Moderator
G.Tom


Posts : 134
Join date : 2014-09-28
Age : 29
Location : Mariaheide

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? EmptySun Sep 28, 2014 7:13 pm

Voor mij deze week:

1. Assassin's Creed IV: Black Flag: Het is mijn eerste PS4 Platinum! Ik heb de multiplayer gecleared en daar ook alle extraatjes die ik nog moest halen gehaald. Ontzettend toffe game!

2. Bravely Default: Wat een schitterende RPG is dit! Ik ben nog niet ver, amper begonnen, maar de OST, de wereldkaart, de dorpjes die getekend zijn als een pop up boek, etc straat allemaal veel kwaliteit uit!

3. Theatrhythm Final Fantasy: Curtain Call: De muzikale RPG is terug! Klassieke Final Fantasy nummers die in een erg verslavende ritme game allemaal weer de revue passeren. Ik heb net de SSS score behaald op 't nummer "A Contest of Aeons" uit Final Fantasy X!
Back to top Go down
G.Zaaltje

G.Zaaltje


Posts : 87
Join date : 2014-09-30
Age : 34

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? EmptyWed Oct 01, 2014 6:55 am

Voor mij de afgelopen tijd niet zo veel gegamed helaas.. Maar wat ik heb gedaan is het volgende:

- Mario Kart 8: Alle cups op alle snelheden 3 sterren behaald, dit is naar mijn mening aanzienlijk makkelijker als met MKWii, hier hoef je alleen maar 60 punten te halen en dan heb je 3 sterren. Verder ook nog bezig met de Time Trial af te werken.

- Mario 3D World: Laatst samen met een vriend gespeeld om alle levels met elk personage te halen, zit nu denk ik ongeveer op de helft.. Ondertussen ook de laatste levels proberen

- Nintendo Land: Met een andere vriend de laatste levels van Metroid Blast en een heel aantal medailles gehaald die mij niet in m'n eentje lukte.

Back to top Go down
G.Tom
Moderator
Moderator
G.Tom


Posts : 134
Join date : 2014-09-28
Age : 29
Location : Mariaheide

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? EmptySun Oct 05, 2014 1:31 pm

Deze week!

1. Bravely Default: Jeeeeezus. Dit is echt een heel, heel erg goede RPG. De jobs zijn diep en uitgebreid, de sidequests leuk en interessant, het verhaal is goed, met briljante twists, de Engelse stemmen zijn super, en de lore zit er ook dik goed in. Tel daarbij op dat de game ontzettend customizable is (Wil je wel of geen random encounters, hoeveel procent daarvan, wil je auto-battles bij sommigen, difficulty aanpasbaar wanneer je maar wil, tekst, spreek snelheid, je eigen limit breaks customizen, renamen, hun effecten aanpassen) en dit echt een OST bevat waar ik de komende jaren nog van ga genieten en je hebt een recept voor succes!

2. Borderlands 2: Na een pauze van een paar maanden toch weer verder gegaan. Dit is een van die games die naarmate je verderkomt beter wordt. Je gaat van koude toendra's naar verschillende flora en fauna, bergen, groene velden, giftige grotten, etc. Veel leuker als je even doorbijt!

3. Portal 2: In de steamsale opgepikt voor vijf euro met een vriend van me. We zijn nu samen het co op traject aan het doorkruisen. Daar hebben we 3 van die trajecten gehaald en 1 challenge mode per ongeluk, waarin GlaDos deed alsof de tests kunst waren.

4. Mario Kart 8: Op de Tomofair in Nijmegen gister met een toernooi meegedaan! Van de 32 deelnemers ben ik zesde geworden. Eerst moest je een single race winnen op het Mushroom Circuit, waarna in de semifinals alleen cupwinnaars door mochten. De finale werd de "Grand Prix from Hell", bestaande uit Rainbow Road van Mario Kart 8, Grumble Volcano, Bowser's Castle uit Mario Kart 8, en Retro Rainbow Road. Puur genieten hoe de finalisten lagen te stressen!

5. Rayman Legends: Daily en weekly challenges halen. Ik hoef nog maar 1 trophy, en die wil ik eigenlijk wel oppikken!
Back to top Go down
G.Gulzt

G.Gulzt


Posts : 26
Join date : 2014-09-28

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? EmptyMon Oct 06, 2014 4:27 pm

1. Dark Souls II
Geïnspireerd door de post van Tom heb ik Dark Souls II toch maar eens aangeschaft. Net twee uurtjes onderweg. Ik ben er nog niet zo gecharmeerd van deze versie. De introductie vond ik niet erg spectaculair en tot nu toe gaat het allemaal erg makkelijk af. Wat ik wél echt vet vind is dat je maar 1 Estus flask krijgt ipv 5. De tweede was snel gevonden, en ongetwijfeld liggen er meer verstopt (no spoilers please). Zoals altijd hoop ik er solo en zonder guides doorheen te komen. Gezien dit dark souls is zal het vast nog wel wat pittiger gaan worden.

2. Velocity 2X
Lekkere snelle sidescroller/platform game voor de PS4. Nauwelijks tijd om te gamen, deze is wel eens lekker voor tussendoor.

Met de komst van driveclub zal ik bovenstaande games vermoedelijk beide even laten rusten. Tom heb jij al Playstation plus eigenlijk?
Back to top Go down
G.Tom
Moderator
Moderator
G.Tom


Posts : 134
Join date : 2014-09-28
Age : 29
Location : Mariaheide

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? EmptyMon Oct 06, 2014 9:50 pm

Mijn broertje heeft PS+ gehaald ik kan er op mee liften! Ik heb zodoende de AC IV multiplayer gecleared en die van Watch_Dogs ben ik nu aan 't doen. Vind het aanbod voor PS+ deze maand niet zo fantastisch.

Over Dark Souls II kan ik vrij duidelijk zijn. De interfaces en algemene gebruiksvriendelijkheid is naar mijn mening wat beter dan Dark Souls en Demon's Souls, maar helaas is hij niet zo goed Dark Souls. Nog steeds een ontzettend goede game en ik ben net begonnen aan NG+, maar je kan heel de game uitspelen met het Heide Knight Sword als je dat upgraded, en omdat ze die branching paths grotendeels hebben versimpeld of weggehaald mist het wat wapencraft betreft toch wat diepgang.

Geef maar aan welk soul level je bent, misschien dat we een keer co op kunnen spelen als je in NG+ zit!
Back to top Go down
G.JJ
Admin
G.JJ


Posts : 15
Join date : 2014-09-28

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? EmptyFri Oct 10, 2014 1:06 pm

Borderlands 2, sinds een tijdje nu ook 100%
Nu met G.tom bezig voor zijn platinum

Smash bros 4 voor de 3ds,
Was erg hyped voor deze, maar toch iets minder dan ik gehoopt had,
In single player ben je erg snel klaar, hoewel de zoek en smash toch best oke is.

Back to top Go down
https://g-ne.forumotion.com
G.Tom
Moderator
Moderator
G.Tom


Posts : 134
Join date : 2014-09-28
Age : 29
Location : Mariaheide

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? EmptyThu Oct 16, 2014 11:54 am

Deze week:Niet veel kunnen gamen ivm tentamens, maar!

1. Dust: An Elysian Tail: Deze was even gratis te downloaden op PS4 (nu geloof ik alleen nog maar voor PS+ gratis) dus ik heb hem meteen gehaald. Het is een 2D hack'n'slash gemaakt door het eenmansteam van Humble Hearts. Op steam is hij 8 euro, maar ik vermaak me er tot nu toe prima mee. Zet hem op Tough omdat de andere difficulties echt te simpel zijn, en je hebt een redelijk korte maar wel vermakelijke 2D adventure. De backgrounds en muziek zijn ERG goed!

2. Bravely Default: Ik begin nu (geloof ik) het einde te naderen... ik zit er 50 uur in, en heb alle Crystals laten ontwaken en het kwaadaardige keizerrijk omver geworpen.

3. Rayman Legends: Daily challenges galore!

4. Pokémon Alpha Sapphire en Omega Ruby Demo: Deze heb ik gekregen van een vriend van me die naar FirstLook was gegaan. De demo heb ik nu al weer 10x uitgespeeld! Vond hem zo ontzettend tof! De hele boel ziet er zoveel sleeker, netter en beter geoptimaliseerd uit dan Pokémon X dat deed. Ik heb ook sterk het idee dat X/Y gerushed zijn. Kan hier niet op wachten!

5. Portal 2: Deze heb ik in de steamsale laatst opgepikt en ben ik met een vriend van me aan het doorspelen. Volgens mij namen we de verkeerde volgorde, want GlaDos had een heel traject waar ze deed alsof de tests kunst waren, en die veel moeilijker waren dan het traject wat we daarna deden!
Back to top Go down
G.Zaaltje

G.Zaaltje


Posts : 87
Join date : 2014-09-30
Age : 34

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? EmptyFri Oct 24, 2014 7:09 am

Afgelopen tijd niet heel veel tijd gehad om te gamen, tussendoor wel het een en ander gedaan:

1) Mario Kart: zo af en toe nog maar wat staff ghost verslaan zodat ik de game 100% krijg; wat ik heel jammer vind is het feit dat er geen expert staff ghosts meer door Nintendo zijn ingestopt.. Maar ja, binnenkort wel nieuwe banen waar weer nieuwe time trails op gedaan kunnen worden!

2) Starcraft II: de gratis versie al een hele tijd gedownload en toen ook een aantal keer gespeeld, nu we afgelopen weekend weer gingen lannen hadden we deze titel ook gespeeld! Ik begin dit steeds meer te waarderen en wordt er ook steeds handiger in. Omdat dit de gratis versie is kan ik alleen tegen de A.I. spelen solo, maar deze wordt wel aangepast op mijn niveau; op het moment zit ik op "harder" als dit de juiste term is.

3) Andere games tijdens het lannen zoals Quake III, LoL, CoD, Warcraft III, enzovoort. Echt een geweldig weekend was dat!

@Tom, ik ben ook wel erg benieuwd naar Bravely Default, ben er alleen nog niet over uit of ik hem moet aanschaffen juist omdat hij zo groot is, ik heb nog zooo veel andere dingen te spelen Wink (Wind Waker HD nog op de WiiU staan, nooit aangeraakt tot nu toe, en met SSB for WiiU in de aantocht..)
Back to top Go down
G.Tom
Moderator
Moderator
G.Tom


Posts : 134
Join date : 2014-09-28
Age : 29
Location : Mariaheide

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? EmptySun Oct 26, 2014 11:27 am

Deze week:

1. Bravely Default: Ik ben nu aan het grinden. Laatste bosses waren helaas net wat te sterk voor me...

2. Metal Gear Solid V: Ground Zeroes: Heb deze 2dehands opgepikt en ben tot nu toe erg te spreken! Het loopt vloeiend, ziet er netjes uit, 60 fps en grote replayability. Tel daar het zachte prijsje bij op en het is een prima zaakje!

3. Hyrule Warriors: Wat een toffe game! Ik ben hier met lage verwachtingen in gegaan, maar hij stelt me tot nu toe absoluut niet teleur. Het is natuurlijk echt heel erg makkelijk, en je moet het zeker geen uren achter elkaar spelen, maar tot dusver vind ik hem echt heel tof. Ik heb net Ganondorf unlocked, en die speelt me toch een partij lekker zeg!
Back to top Go down
G.Zaaltje

G.Zaaltje


Posts : 87
Join date : 2014-09-30
Age : 34

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? EmptyMon Oct 27, 2014 11:01 am

Na het zien van de Nintendo Direct over Super Smash Bros. voor WiiU moest ik gewoon de 3DS versie kopen... xD Afgelopen weekend dit dus ook veelvuldig gespeeld! En hij speelt heerlijk!!
De voornaamste reden dat ik hem heb gekocht is omdat ik halverwegen november naar de VS ga voor een congres en ik nog een vermakelijk nieuw 3DS spel nodig had (en natuurlijk de muziek CD en de mewtwo DLC gratis Very Happy)
Het eerste paneel vol challenges al gehaald, nu druk bezig met het 2e paneel (welke al een stuk moeilijker is!). Dit houdt mij voor de rest van de week wel bezig in de vrije uurtjes Very Happy


Om deze reden de demo's van de WiiU nog niet gespeeld.

Verder nog wat Mario Kart time trails gedaan; en dan met name vooral Wii Moo Moo Meadows en DS Yoshi falls, daar heb ik wat strakke tijden neergezet. Dus als iemand zin heeft, probeer ze maar te verslaan (zie ook andere topic hierover)
Back to top Go down
G.Gulzt

G.Gulzt


Posts : 26
Join date : 2014-09-28

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? EmptyWed Oct 29, 2014 7:51 pm

1. Dust: An Elysian Tail: Evenals Tom gespeeld op de PS4, maar dan via Playstation Plus. Gaaf dat ie gratis was, dat heb ik gemist. Mijn licentie is dus helaas gebonden aan PS Plus. Al ben ik niet van plan dat ooit op te zeggen :-)
Annnnyway, fantastisch spel! Ik ben enorm gecharmeerd van de dialogen, de humor, het level systeem (1 stat aanpassen per level, maar die ene stat heeft enorme invloed), de muziek en de fijne combo's in het hack-and-slashen.

Ik ben gelijk op Hardcore begonnen, en dat is af en toe even slikken. Ik heb expres mijn health en defense nog niet geleveled, maar wel mijn attack bij de eerste 4 levels gemaxed (nu zit er (naar ik aanneem voorlopig) een cap op. Heerlijk rossen. Vijanden gaat hard dood dankzij de felle attack, maar bij gebrek aan health en defense ben ik op slag dood. Continue scherp blijven dus, dat mag ik wel.

Ik ben zéér gecharmeerd van dit spel. Naast alle topgames die ik nu in m'n bezit heb, zoals Dark Souls II en DriveClub heeft dit spel een plaatsje veroverd in mijn hart. Liefst speel ik deze eerst uit voordat ik weer doorga met andere games.

2. DriveClub: Gestaag de campaign uitspelen.
3. Trials Fusion: Mijn favoriete PS4 spel. Gisteren de nieuwe DLC even bekeken. Nu racebanen onderwater, supervet.

4. Hearthstone. Even een paar potjes om de cardback van deze maand te verdienen. Blijf dit ook een prettige game vinden.
Back to top Go down
G.Tom
Moderator
Moderator
G.Tom


Posts : 134
Join date : 2014-09-28
Age : 29
Location : Mariaheide

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? EmptyFri Nov 07, 2014 5:15 pm

Deze week!

1. Bayonetta: Ik wil heel graag 2 oppikken, maar heb mezelf eerst beloofd dat ik 1 ga uitspelen. Destijds ooit voor 7 euro uit een budgetbak gevist en nooit echt naar gekeken. Ik besef me nu wat ik gemist heb.

2. Hyrule Warriors: De storyline gecleared, en nu adventure mode! Ik wil Ruto en Zant!

3. ICO HD: Hoewel ik Shadow of the Colossus HD veel heb gespeeld, heb ik ICO nooit echt ver gespeeld. Ook die ben ik nu mee verder bezig!

4. Metal Gear Solid V: Ground Zeroes: Ik heb 'm 100%! Vond 't een toffe game, en ik heb me er goed mee vermaakt voor wat het was. Op naar Phantom Pain!

5. Metal Gear Solid 3: Snake Eater HD: Een vriend van me doet zijn eerste uitstapje in de MetalGear-serie, bij mij op de bank. We zijn nu net in Groznyj Grad aangekomen.
Back to top Go down
G.Tom
Moderator
Moderator
G.Tom


Posts : 134
Join date : 2014-09-28
Age : 29
Location : Mariaheide

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? EmptyMon Nov 24, 2014 10:19 pm

De afgelopen tijd:

1. Watch_Dogs: Ik heb 'm bijna af! Alles wat er te doen valt gedaan, en nu nog wat minigames halen voor de platinum!

2. Fire Emblem Awakening: Nu op HardMode begonnen! Leuk om een ECHTE uitdaging te hebben, maar wel frustrerend als Vaike weer eens mis slaat!

3. Mario Kart 8: Ik heb weer even wat verder gespeeld, en ontdekt dat ik Tanooki Mario echt superrelaxt vind rijden!
Back to top Go down
G.Tom
Moderator
Moderator
G.Tom


Posts : 134
Join date : 2014-09-28
Age : 29
Location : Mariaheide

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? EmptyMon Dec 01, 2014 11:55 am

Deze week:

1. Dark Souls II: Ik ben weer verder gegaan met NewGame Plus. Deze is in tegenstelling tot de andere Souls-delen erg anders. Er zijn nu bijvoorbeeld meer vijanden en veel meer rode phantoms. Deze respawnen ook (tot mijn grote schrik toen ik ze voor het eerst opnieuw zag). Blijft erg leuk!

2. Hyrule Warriors: Bezoek gekregen en samen wat van de storyline gespeeld. Ik blijf Ganondorf veel prettiger spelen vinden dan de rest van de cast ,en probeer nu Ghirahim en Zant te unlocken.

3. Pokémon Alpha Sapphire: Hij is binnen! En hij is tof! Echt, deze game is tot nu toe voor mij een grote brok nostalgie. Ik heb dezelfde starter als ik 11 jaar geleden bij 't origineel heb gepakt (Mudkip) en ben nu zojuist in Rustboro City aangekomen!

4. Super Smash Bros for Wii U: Deze game heb ik nog niet (omdat de GC Adapter ernstig vertraagd is) maar 2 vrienden me wel, dus ik ben hem daar gaan spelen. Shulk speelt erg fijn, en ik wil graag mijn main van hem maken!
Back to top Go down
G.Zaaltje

G.Zaaltje


Posts : 87
Join date : 2014-09-30
Age : 34

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? EmptyTue Dec 02, 2014 9:34 am

De afgelopen tijd voor mij:

1) SSB4 (3DS); had deze game vlak voor de vakantie opgepikt en flink wat gespeeld in voorbereiding op zijn grote broertje Wink

2) SSB4 (WiiU); Zondag direct nadat ik terug kwam opgehaald in de winkel en een klein aantal uurtjes gespeeld. Op de een of andere manier lijkt hij toch net wat anders te spelen als de 3DS versie, maar dat kan natuurlijk ook aan de controller te maken hebben. In ieder geval, bevalt zeer goed!

G.Tom wrote:
De afgelopen tijd:

2. Fire Emblem Awakening: Nu op HardMode begonnen! Leuk om een ECHTE uitdaging te hebben, maar wel frustrerend als Vaike weer eens mis slaat!

3. Mario Kart 8: Ik heb weer even wat verder gespeeld, en ontdekt dat ik Tanooki Mario echt superrelaxt vind rijden!

Ik was ook begonnen op de hard modus... echter ben ik tot nu toe nog niet echt ver gekomen Mad
Van MK8 heb ik de DLC helaas nog niet kunnen spelen, maar dat komt nog wel binnenkort!
Back to top Go down
G.Tom
Moderator
Moderator
G.Tom


Posts : 134
Join date : 2014-09-28
Age : 29
Location : Mariaheide

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? EmptySun Dec 28, 2014 4:49 am

Erg druk gehad de laatste tijd, zowel met mijn studie als met de feestdagen. Maar bij deze mijn afgelopen tijd dus:

1. Smash Bros for Wii U: Ik hoef niet uit te leggen waarom ik deze game zo ontzettend fantastisch vind, maar ik had niet gedacht dat het ZO uitgebreid zou zijn. Ik ben bezig met alle challenges halen en probeer daarbij geen hamers te gebruiken. Een paar van de challenges zijn echt ziek, though!
Versla 8 vijanden op Cruel Smash met Lucina?! Het is me uiteindelijk gelukt er zelfs 10 te verslaan, maar dat ging gepaard met het nodige gevloek en getier...

2. Pokémon Alpha Sapphire: Bijna. Bijna ben ik zover. Nog ongeveer 25 eieren moeten er gebreed worden en dan ben ik een Pokémon-master en heb ik alle 719 pokémon. Niet alleen alle uitgeëvolueerde vormen, maar daadwerkelijk stuk voor stuk alle individuele pokémon. Dat ik al sinds 2012 bezig ben met dat karwei zou voldoende moeten zeggen.

3. Kingdom Hearts II HD: Van de 2.5 HD ReMIX! Het is het enige deel uit de serie dat ik niet heb uitgespeeld en tot nu toe vind ik 'm supervet. Ik heb mezelf alleen ontzettend in de voet geschoten door de game onmiddellijk op de hoogste difficulty te spelen. Wat is dat unforgiving, zeg, in pakweg 2 hits kan alles me doden. Ik ben banger voor de kleine mobs vijanden dan voor bosses... maar ik vind Dark Souls eerlijker dan deze difficulty. Ik worstel me er langzaam maar zeker doorheen!

4. Metal Gear Solid: Peace Walker HD: Ik ben met een vriend van me samen de serie aan het doorspelen. Het is voor hem de eerste keer, maar Snake Eater was hem goed bevallen dus zijn we verder gegaan. Het gebeurt wel met mijn savefile, want Peace Walker heeft af en toe achterlijk veel grinding.

5. Hyrule Warriors: Zo nu en dan speel ik Adventure Mode weer even, maar ik realiseer me dat Dynasty Warriors games niet echt wat zijn voor me op de lange run. Toch ben ik wel blij met mijn aankoop, omdat de co-op nog altijd erg leuk is!
Back to top Go down
G.Zaaltje

G.Zaaltje


Posts : 87
Join date : 2014-09-30
Age : 34

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? EmptySat Jan 03, 2015 10:46 am

Allereerst een gelukkig nieuw jaar allemaal!

Afgelopen tijd druk geweest met familie dingen e.d. en af en toe tussendoor een aantal gamepjes gelegd:

1) SSB4 WiiU: Langzaam ga ik een gooi doen om alle challenges te halen... maar of dit ooit gaat lukken? Ik denk het niet.. xD Classig op minimaal 9.0?! Allstar op hard met alle personages?! 8 kills in Cruel smash?? Ze zijn wel echt heel gek geworden.. Maar, Tom, het is jou dus uitendelijk gelukt ja met Cruel Smash? Petje af!

Heeft iemand tijd en zin om morgen overdag zondag (4-1-2015) ergens te smashen?

2) MK8: De DLC levels zijn echt best leuk, maar nog niet zo veel tijd aan besteed als ik zou willen.. stomme super smash Wink

3) SSB4 3DS: hier blijven natuurlijk ook challenges over; deze zijn wel beduidend gemakkelijker in vergelijking als de WiiU versie, maar sommige blijven wel lekker pittig!


Last edited by G.Zaaltje on Sun Jan 04, 2015 7:31 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
G.Gulzt

G.Gulzt


Posts : 26
Join date : 2014-09-28

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? EmptySat Jan 03, 2015 9:06 pm

Ha Zaal, jij ook de beste wensen.

Ik ben het jaar begonnen met het voornemen om mijn maand december _ niet gamen _ voort te zetten. Veel te veel andere interessante dingen te doen, heb er gewoon geen tijd voor, maar voornamelijk geen zin meer in.

Zal wel weer een periode zijn.. of leeftijd, of .. geen idee, we zullen zien Razz
Back to top Go down
G.Zaaltje

G.Zaaltje


Posts : 87
Join date : 2014-09-30
Age : 34

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? EmptySun Jan 04, 2015 7:30 am

Ik snap helemaal wat je bedoelt met dat er veel andere dingen te doen zijn, ik kan tegenwoordig ook alleen maar gamen als ik er tijd voor vrijmaak. Aan de andere kant, dat doe ik nog wel graag! Een van de redenen is omdat ik nog lang niet klaar ben met de games waarvoor ik de WiiU grotendeels heb gekocht; MK8 & SSB4. Vooral super smash zal mij nog lang bezig houden denk ik.. Geen uren per dag (behalve dit weekend dan..) maar toch wel af en toe een uurtje.

We horen wel hoe het met het goede voornemen gaat in de loop van het jaar Smile
Back to top Go down
G.Tom
Moderator
Moderator
G.Tom


Posts : 134
Join date : 2014-09-28
Age : 29
Location : Mariaheide

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? EmptyTue Jan 06, 2015 3:32 pm

G.Zaaltje wrote:

Classic op minimaal 9.0?! Allstar op hard met alle personages?! 8 kills in Cruel smash?? Ze zijn wel echt heel gek geworden.. Maar, Tom, het is jou dus uitendelijk gelukt ja met Cruel Smash? Petje af!

Yeah, maar dat heeft me wel zeker 30-40 pogingen gekost en ik ben er uit eindelijk heel cheap van af gekomen. De truc die ik ondernam is bij de rand gaan staan, wachten tot ze op je afkomen, eraf springen, aan de rand gaan hangen, de mii's die op je staan te wachten een klap geven, wachten tot ze weer op je afkomen, zijwaarts dodgen en met de sidesmash die mii's eraf slaan. Ze komen bijna niet terug als je ze eenmaal eraf hebt. Daarnaast spawnen ze aan het begin nog wel eens gunstig dat ze vallen en kan je er meteen een paar uit gooien.

Uiteindelijk was mijn run waarin ik het haalde (en meteen 10!) eentje waarin ik door 3 spawns links van me er meteen drie af kon hebben, daarna vijf met een welgemikte sidesmash eraf joeg en uiteindelijk nog 2 weg wist te krijgen. Je krijgt een notification in je milestones als je er 10 weet te doden!
Back to top Go down
G.Tom
Moderator
Moderator
G.Tom


Posts : 134
Join date : 2014-09-28
Age : 29
Location : Mariaheide

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? EmptyTue Jan 06, 2015 3:47 pm

Afgelopen week:

1. Kingdom Hearts II HD: Ik heb hem uitgespeeld op de hoogste difficulty! En daar ben erg tevreden over. Met name de laatste boss battle was echt huilen, er is namelijk een glitch in de HD port waardoor een chokehold die de boss op je doet die je eerst met driehoekje kon dodgen nu unavoidable is. Dat heeft me meer als 1 game over gekost en een hoop gevloek opgeleverd... Poging 20 ofzo had ik het geluk dat de boss deze chokehold gewoon niet deed.

2. Dissidia 012 [Duodecim]: Final Fantasy: Deze heb ik op een conventie gekocht, limited edition voor maar 25 euro! Square is wel echt supergoed in het verzinnen van achterlijke namen, naast deze en 358/2 Days, Birth By Sleep, Theathrhythm, etc... maar ik vind hem wel vet. Het is een uitbreiding van de originele Dissidia op alle fronten, met nieuwe systemen als assists en meer EX abilities. Alleen erg jammer dat de PSN voor PSP er uit ligt...

3. Kingdom Hearts: Birth By Sleep HD: Hiermee verder gegaan nadat ik II af had, en ook op critical mode begonnen. Deze is echter veel, veel gemakkelijker dan de Critical mode op II. Dat kan wellicht komen omdat er minder vijanden zijn (het blijft een PSP HD port) of omdat het personage dat ik heb gekozen aan het begin vooral op kracht en HP focust en daardoor sneller door de monsters heen hakt.

4. Super Smash Bros for Wii U: Inmiddels ben ik een heel eindje verder met de challenges. Ik heb eindelijk een paar van de SmashTour challenges gehaald, maar de rest wil ik met 4 controllers ingeplugd doen. Het is anders té willekeurig om er veel mee te proberen.

5. Corpse Party: Op aanraden van een vriend van me gister gedownload. Dit gaat bijzonder snel van "Wel, dit is wel aardig" naar "Wat- blech, nee gatverdamme!". Ernstig gory/horror maar wel een heel aardig verhaal! Ik blijf het nog even volgen!
Back to top Go down
G.Zaaltje

G.Zaaltje


Posts : 87
Join date : 2014-09-30
Age : 34

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? EmptyWed Jan 07, 2015 9:15 am

G.Tom wrote:

Yeah, maar dat heeft me wel zeker 30-40 pogingen gekost en ik ben er uit eindelijk heel cheap van af gekomen. De truc die ik ondernam is bij de rand gaan staan, wachten tot ze op je afkomen, eraf springen, aan de rand gaan hangen, de mii's die op je staan te wachten een klap geven, wachten tot ze weer op je afkomen, zijwaarts dodgen en met de sidesmash die mii's eraf slaan. Ze komen bijna niet terug als je ze eenmaal eraf hebt. Daarnaast spawnen ze aan het begin nog wel eens gunstig dat ze vallen en kan je er meteen een paar uit gooien.

Uiteindelijk was mijn run waarin ik het haalde (en meteen 10!) eentje waarin ik door 3 spawns links van me er meteen drie af kon hebben, daarna vijf met een welgemikte sidesmash eraf joeg en uiteindelijk nog 2 weg wist te krijgen. Je krijgt een notification in je milestones als je er 10 weet te doden!

Nadat ik het had geschreven ben ik meteen gaan proberen om deze challenges ook te halen, en idd met succes! Het was wel gemakkelijker als gedacht. Ik had een zelfde soort tactiek, in het begin de eerste er meteen af slaam met twee fairs vervolgens idd op het randje staan. Als ze met z'n 3en op mij af kwamen sloeg ik ze allemaal weer terug, net zo lang tot er eentje kwam, die gooide ik er dan meestal af of ik rolde om hem heen om het eraf te smashen. Soms waagde ik het erop en deed het ook als ze met meerdere eraan kwamen. Uiteindelijk is het mij dus ook gelukt Smile
Hoogste notering van classic heb ik nu 7.5 dacht ik. Als ik dit weekend wat tijd heb zal ik proberen de 8.5 te halen, ben wel erg benieuwd hoe het master fortress eruit ziet!

Verder heb ik ook heel wat Crazy Hand Challenges gespeeld, op de een of andere manier zijn die soms ook vrij lastig! Ik ben nog niet voorbij de 13 turns gekomen.. Terwijl een van de challenges 20 turns is met Mario, en ik kan Mario helemaal niet zo goed rabbit

Hoeveel challenges heb jij nu al vrij gespeeld Tom? Als ik er weer eens op zit zal ik dat ook eens bekijken.

Mijn weken zijn dus eigenlijk vrij "saai"; alleen maar SSB4! Very Happy
Back to top Go down
G.Tom
Moderator
Moderator
G.Tom


Posts : 134
Join date : 2014-09-28
Age : 29
Location : Mariaheide

Wat hebben we afgelopen week gespeeld? Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? EmptyFri Jan 09, 2015 11:42 am

G.Zaaltje wrote:

Hoeveel challenges heb jij nu al vrij gespeeld Tom? Als ik er weer eens op zit zal ik dat ook eens bekijken.


Mijn weken zijn dus eigenlijk vrij "saai"; alleen maar SSB4! Very Happy

Ik zit nu op de 83 challenges. Ik doe veel samen met een vriend van me, en hij zit op de 128 challenges. Zonder hamers te gebruiken! Voor de Crazy Orders met Mario in 20 turns, je moet ook daadwerkelijk 20 turns halen voor je naar Crazy Hand gaat, dus als er turn 21 staat mag je er pas heen. De laatste telt hij namelijk niet meer mee. Daar kwam ik op een vervelende manier achter de eerste keer...

Daarnaast mag je custom equipment gebruiken. Geef Mario gewoon simpelweg een sticker waarmee hij elk gevecht begint met een honkbalknuppel, een sticker die de gene die als eerste een hit land tijdelijke onkwetsbaarheid heeft, en een sticker om slagwapens zoals het zwaard en de knuppel 1.5 sterker te maken. Geef Mario dan de custom move dat zijn fireball zwakker is maar recht naar voren vliegt, dan raak je aan het begin van de match meteen iemand en ben je onkwetsbaar, en kan je hem eruit homerun smashen. Duren die matches ineens maar 8 seconden!
Back to top Go down
Sponsored content





Wat hebben we afgelopen week gespeeld? Empty
PostSubject: Re: Wat hebben we afgelopen week gespeeld?   Wat hebben we afgelopen week gespeeld? Empty

Back to top Go down
 
Wat hebben we afgelopen week gespeeld?
Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Neo-Games.Blog :: G.Home :: G.Home-
Jump to: