Neo-Games.Blog
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Neo-Games.Blog

Helaas is het Blog.NL Forum verloren gegaan.. maar dat hoeft natuurlijk niet het einde te betekenen!
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Snes classic mini en nare woorden schreeuwen naar je TV

Go down 
AuthorMessage
Berend Jan




Posts : 10
Join date : 2014-09-29

Snes classic mini en nare woorden schreeuwen naar je TV Empty
PostSubject: Snes classic mini en nare woorden schreeuwen naar je TV   Snes classic mini en nare woorden schreeuwen naar je TV EmptySat Oct 07, 2017 9:26 am

Ik heb sinds afgelopen weken een SNES classic mini en ik heb gemerkt dat sommige spellen me weer ouderwets nare woorden laten schreeuwen naar mijn TV. Toen ik nog thuis woonde kreeg ik vaak te horen van mijn ouders en zusje dat ik rustiger moest spelen omdat ze goed konden horen wanneer ik af was. Natuurlijk vond ik dat onzin en belachelijk etc. maar nu ik weer eens serieus Super Mario Kart speel valt het me op dat ik weer de neiging heb om naar mijn TV te gaan schreeuwen.

Nu is SMK ook een spel wat je gegarandeerd naait als je lekker bezig bent en al 3 rondes op kop rijd. Dat weet natuurlijk iedereen. Maar ook spellen als Super Mario World of Yoshi's Island laten me behoorlijk mopperen naar de TV.

Verder kan ik de SNES Classic Mini alleen maar aanraden een van de beste aanschaffen van dit jaar voor mij.
Back to top Go down
 
Snes classic mini en nare woorden schreeuwen naar je TV
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» De queeste naar Amiibo

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Neo-Games.Blog :: Nintendo :: Nintendo-
Jump to: