Neo-Games.Blog
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Neo-Games.Blog

Helaas is het Blog.NL Forum verloren gegaan.. maar dat hoeft natuurlijk niet het einde te betekenen!
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Bloodborne

Go down 
3 posters
AuthorMessage
G.Tom
Moderator
Moderator
G.Tom


Posts : 134
Join date : 2014-09-28
Age : 29
Location : Mariaheide

Bloodborne Empty
PostSubject: Bloodborne   Bloodborne EmptySun Mar 15, 2015 1:13 pm

Ik was na Dark Souls 2 een beetje sceptisch over Bloodborne, maar hoe meer en meer ik ervan kijk, hoe enthousiaster ik erover word. Ik denk dat ik zodra ik terug ben uit Engeland deze eens snel oppik!

Dat is ook wel broodnodig, want vooralsnog heb ik vooral spijt gehad van mijn PS4, dus ik zit echt te wachten op de dikke exclusives, waarvan dit er hopelijk een is! Iemand anders geïnteresseerd in deze game? Misschien dat we de multiplayer kunnen doen?
Back to top Go down
G.Tom
Moderator
Moderator
G.Tom


Posts : 134
Join date : 2014-09-28
Age : 29
Location : Mariaheide

Bloodborne Empty
PostSubject: Re: Bloodborne   Bloodborne EmptyTue Mar 24, 2015 12:31 pm

Nieuwe trick wapens onthuld: ziet er vet uit wat mij betreft!

https://www.youtube.com/watch?v=5DJDwhYOtpE
Back to top Go down
Inno Vation

Inno Vation


Posts : 335
Join date : 2014-09-29

Bloodborne Empty
PostSubject: Re: Bloodborne   Bloodborne EmptyWed Mar 25, 2015 6:45 am

G.Tom wrote:
Dat is ook wel broodnodig, want vooralsnog heb ik vooral spijt gehad van mijn PS4, dus ik zit echt te wachten op de dikke exclusives, waarvan dit er hopelijk een is! Iemand anders geïnteresseerd in deze game?

Nu al spijt van je PS4? Ik denk dat dikke exclusives niet de enige oplossingen zijn, maar ook games die gameplay prefereren boven graphics.  Als ik reviews lees van The Order: 1886, dan vinden de meesten het fraai uitzien, maar gaan de klachten over de korte speelduur (ongeveer 7 uur op normal en hard), het slecht uitgewerkte verhaal en dat het geen game is om meerdere keren opnieuw te spelen.
Back to top Go down
G.Zaaltje

G.Zaaltje


Posts : 87
Join date : 2014-09-30
Age : 34

Bloodborne Empty
PostSubject: Re: Bloodborne   Bloodborne EmptyTue Mar 31, 2015 8:27 am

Als ik een PS4 had en wat meer tijd dan zou ik deze game ook wel willen spelen! Ziet er idd erg gaaf uit! Ik had ergens gezien dat hij ook nog voor de PC uitkomt, dus misschien dat ik die maar afwacht dan.

Wel jammer dat je vooral spijt hebt van de PS4..
Back to top Go down
G.Tom
Moderator
Moderator
G.Tom


Posts : 134
Join date : 2014-09-28
Age : 29
Location : Mariaheide

Bloodborne Empty
PostSubject: Re: Bloodborne   Bloodborne EmptyFri Apr 10, 2015 2:05 pm

The Order beschouw ik dan ook niet als een dikke exclusive. Ik heb er ondertussen minder spijt van, maar desalniettemin heeft dit me wel geleerd om geen consoles op beloftes te kopen. Ik kocht 'm voor Metal Gear Solid 5, Final Fantasy XV en Kingdom Hearts 3, waarvan deze alledrie inmiddels ook zeer waarschijnlijk op PC uitkomen (MGS5 al onmiddelijk zelfs). Dat laat op dit moment InFamous Second Son, DriveClub, Bloodborne, Knack, The Order en Killzone over, waarvan ik InFamous al af heb gerond en hem ook erg kort vond, en verder alleen Bloodborne me supergaaf lijkt. Ik ben niet van de racegames, of van de shooters, en Knack vind ik gewoon niet echt interessant eruit zien.

Dus naast Bloodborne dit jaar komt er als exclusive alleen nog Persona 5 die me interessant lijkt, tenzij er nu opeens dikke aankondigingen op E3 worden gedaan... Begrijp me niet verkeerd, ik ga MGS5, Final Fantasy XV en Kingdom Hearts 3 waarschijnlijk wel halen op PS4 hoor, maar het is gewoon niet wat ik gehoopt had, deze console gen. We zijn er bijna 2 jaar in sinds de PS4 uit is en het is voornamelijk "remasters" van games die een paar jaar terug zijn uitgekomen. Last of Us Remaster, DmC Devil May Cry Remaster, Dark Souls 2 Remaster, Final Fantasy X/X-2 Remaster nog een keer op PS4 uitgebracht, Uncharted Remastered Collection, God of War III Remaster.... Ik wil nieuwe games! Ik snap dat de developers dit doen want 't is echt makkelijk geld verdienen op games die al af zijn, maar toch!
Back to top Go down
Sponsored content





Bloodborne Empty
PostSubject: Re: Bloodborne   Bloodborne Empty

Back to top Go down
 
Bloodborne
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Neo-Games.Blog :: Playstation :: Playstation 4-
Jump to: